- 15.10.2014
- 0
- 3406
- 4
- 0
- iamcool.sk
- Kurzy
- Marketing
- Ako nastaviť rozpočet pre marketingovú kampaň? | Martina Vyskočová
Ako nastaviť rozpočet pre marketingovú kampaň?
Zadajte svoj email a my vás budeme informovať o nových termínoch hneď, ako ich lektor zverejní.
Pre koho je kurz: marketéri z agentúr aj od zadávateľov, podnikatelia, marketingoví a obchodní riaditelia
Trvanie: 6 hodín (9:00 - 15:30)
Jazyk: slovenčina
So sebou potrebujete: laptop/tablet a Google Analytics účet s nastavenými cieľmi merania, kalkulačku (v prípade potreby laptop zapožičiame)
Aké dáta je dobré na kurz pripraviť:
- priemerný počet predaných produktov/služieb mesačne (prípadne iné konverzie mesačne)
- priemerná cena nákupu, resp. konverzie
- konverzný pomer (počet konverzií mesačne/počet návštev webstránky mesačne)*100
Čo sa naučíte?
- pripraviť rozpočet pre kampaň tak, aby bol vždy efektívne vynaložený a aby sme znížili riziko návratnosti na minimum
- uvažovať a pracovať s rozpočetom v súlade s cieľom predaja, budeme hľadať vhodný marketingový mix kombináciou krátkodobej, strednodobej a dlhodobej kampane
- naučíme sa správne merať jednotlivé ukazovatele výkonnosti kampaní ako napr. konverzie, konverzný pomer, dodatočný zisk a pod.
- budete ovládať čo znamená KPI, ROI, CPA, conversion rate, určenie doby návratnosti investície a pod.
Prečo by ste sa mali workshopu zúčastniť?
Stretáva sa s tým azda každý – potrebujete zvýšiť predaj. Odrazu príde reč na plánovaný rozpočet ku kampani. Ak by ste sa na skúsenosti so stanovením rozpočtu opýtali agentúr, väčšina z nich vám dá nelichotivé štatistiky. Ako zistíte, koľko v skutočnosti potrebujete na online kampaň, aby ste dosiahli výsledok, ktorý chcete (napríklad zvýšiť počet objednávok zo 100 na 120 za 3 mesiace)?
Sledujte ukazovatele ako konverzný pomer z kampaní, očakávaný konverzný pomer z kampaní, očakávaný objem dodatočných objednávok, maximálna cena za konverziu, priemerné náklady za predaný tovar či službu, priemerný zisk za predaný tovar či službu, ROI atď.
Ak sa naučíte tieto pojmy identifikovať, naučíte sa jednoducho vypočítať vaše priemerné dodatočné náklady, ktoré môžete investovať do každého budúceho predaného tovaru či služby a viete tak presne stanoviť maximálny možný rozpočet na kampaň tak, aby bola rentabilná. Ušetrite tisícky EUR za kampane robené metódou pokus – omyl, ušetrite hodiny, ba až mesiace vašej práce, zúčastnite sa vysoko praktického workshopu a zatočte s neefektívnosťou!
Vaša investícia do vzdelávania: 129 EUR obsahuje 6 hodinové praktické školenie s cvičeniami, občerstvenie, kvalitné materiály
O skúsenosti sa s vami podelí: Ing. Katarína Molnárová
Katarína Molnárová je absolventkou Ekonomickej univerzity v Bratislave, má 8 ročnú prax v online marketingu. Je majiteľkou marketingovej agentúry ONLINE TORO pod ktorou zabezpečuje komplexné online marketingové riešenia pre firmy so zameraním na SEO a Linkbuilding. V roku 2010 bola agentúra mesačníkom Stratégie zaradená do ročenky TOP Direct marketingových agentúr na Slovensku a od roku 2011 patrí medzi TOP agentúry podľa ročenky TOP TREND v reklame a médiách a zároveň je oficiálnym Google partnerom (všetci zamestnanci sú certifikovaní na Google AdWords). V roku 2011 vyhrala súťaž pre ženy podnikateľky a získala titul „E-Žena roka“.
Okrem školení pre MVAkadémia sa aktívne zúčastňuje na rôznych vzdelávacích aktivitách či už v súkromnej sfére (prednášajúca: seminár Hospodárskych novín Internet od A po Z, Internet je sexy, MMMMX), alebo vo verejnej sfére (ONLINE KLUB na Ekonomickej Univerzite v Bratislave).
- Zaradené v: Marketing
- Značky: PPC reklama propagácia marketing reklama
- 29.01.2015
Ako uspieť v maloobchode
- 26.08.2016
Základy content marketingu
- 28.01.2015
Nie ste prihlásený.
Ak chcete pridať komentár, vpíšte svoje prihlasovacie údaje. Systém Vás automaticky prihlási. Ak nemáte konto na iamcool.sk, urobte si krátku registráciu