- 29.01.2015
- 0
- 4527
- 0
- 0
- iamcool.sk
- Kurzy
- Manažment
- Ako uspieť v maloobchode | Martina Vyskočová
Ako uspieť v maloobchode
Zadajte svoj email a my vás budeme informovať o nových termínoch hneď, ako ich lektor zverejní.
Pre koho je kurz: majitelia maloobchodu, store manageri, marketingoví a obchodní manažéri maloobchodu do 10 predajní
V maloobchode stále rozhodujú zákazníci - ľudia, ktorí platia naše mzdy.
Na školení sa účastníci prostredníctvom interaktívnych cvičení naučia ako optimalizovať skladové zásoby, zvyšovať marže a zisky, efektívne odmeňovať zamestnancov a ako si udržať a získať nových zákazníkov.
Úvod do problematiky maloobchodu
- Súčasná situácia a hlavné trendy v maloobchode v roku 2015
- Kľúčové ukazovatele výkonu - “Čo sa v maloobchode sleduje?”
- Maloobchodná matematika - “Ako vypočítame hlavné ukazovatele”
- Hlavné faktory ovplyvňujuce úspech
Predajňa - Ako dosiahnúť wow efekt u zákazníkov
- Ako vás zákazníci nájdu
- Marketing v rámci predajne
- “Retail is detail”
- Hlavné zóny predaní a ich využite
- Tipy na zlepšenie efektivity
Produkty - Ako dosiahnúť ideálny marketingový mix
- Úvod do category managementu
- Správny produkt na správnom mieste
- Plánovanie produktového zloženia
- Overstock a out-of-stock produkty
- Cenotvorba a typy zliav
Zamestanci - Šťastný a motivovaný tím je základom úspechu
- Ako vybudovať skvelý tím
- “Milý” znamená profit
- Motivácia ako základ úspechu
- Nastavenie odmeňovacieho systému
- Plánovanie smien
Zákazník - Ako si získať a udržať dobrých zákazníkov
- Výborný zákaznícky servis
- Ako analyzovať zákaznícke dáta
- Hlavné pravidlá pre zlepšenie predaja
- Cena a hodnota
- Typy promócii a ich efekt
- Marketing
Dáta, dáta, dáta - Ako chcete niečo manažovať, keď to neviete merať?
- Kľúčové ukazovatele výkonnosti v maloobchode
- Základná maloobchodná matematika
- Hlavné maloobchodné reporty
- Zber a analýza dát
- ABC analýza
- Nástroje na zber a analýzu dát
Vaša investícia do vzdelávania obsahuje 6 hodinové praktické školenie, občerstvenie a kvalitné materiály.
O svoje skúsenosti sa s Vami podelí: Daniel Minárik
Daniel Minárik je spoluzakladateľ a CEO slovenského technologického start-upu retail.bi s.r.o., ktorý ponúka službu na zber, procesovanie a analýzu malobchodných dát ProfitUp. Službu ProfitUp v súčasnosti využívajú na zber a analýzu dát spoločnosti ako Tchibo, adidas EAST, Martinus alebo sieť predajní PreDeti. ProfitUp pomáha sledovať výkonnosť biznisu a zvyšovať tržby, hrubé marže a ostatné ukazovateľe výkonu, prostredníctvom optimalizácie produktového zloženia, cielenia zákazníkov, eliminovania nadzásob, efektívneho plánovania smien a pod.
Daniel má mnohoročné skúsenosti z maloobchodných spoločností ako Nike, adidas GROUP alebo Tesco, počas ktorých sa venoval primárne analýze maloobchodných dát a plánovaniu.
- Zaradené v: Manažment
- Značky: maloobchod manažment marketing podnikanie prezentácia propagácia
- 19.05.2015
Podnikanie vo Veľkej Británii
- 18.09.2014
SEO a vyššia návštevnosť webu
- 14.03.2016
Efektívny výber zamestnancov
- 01.06.2015
Nie ste prihlásený.
Ak chcete pridať komentár, vpíšte svoje prihlasovacie údaje. Systém Vás automaticky prihlási. Ak nemáte konto na iamcool.sk, urobte si krátku registráciu