Prihlásiť sa na kurz

Ako uspieť v maloobchode

Termíny mi nevyhovujú

Zadajte svoj email a my vás budeme informovať o nových termínoch hneď, ako ich lektor zverejní.

O lektorovi
Martina Vyskočová Martina Vyskočová
Majiteľka MVAkadémia - manažérska vzdelávacia akadémia. Organizujeme teambuildingy a praktické školenia na mieru v oblastiach IT, marketing, HR, operations a soft skills.

Pre koho je kurz:  majitelia maloobchodu, store manageri, marketingoví a obchodní manažéri maloobchodu do 10 predajní

V maloobchode stále rozhodujú zákazníci - ľudia, ktorí platia naše mzdy.

Na školení sa účastníci prostredníctvom interaktívnych cvičení naučia ako optimalizovať skladové zásoby, zvyšovať marže a zisky, efektívne odmeňovať zamestnancov a ako si udržať a získať nových zákazníkov. 


Úvod do problematiky maloobchodu

 

  • Súčasná situácia a hlavné trendy v maloobchode v roku 2015
  • Kľúčové ukazovatele výkonu - “Čo sa v maloobchode sleduje?”
  • Maloobchodná matematika - “Ako vypočítame hlavné ukazovatele” 
  • Hlavné faktory ovplyvňujuce úspech


 

Predajňa -  Ako dosiahnúť wow efekt u zákazníkov

 

  • Ako vás zákazníci nájdu
  • Marketing v rámci predajne
  • “Retail is detail”
  • Hlavné zóny predaní a ich využite 
  • Tipy na zlepšenie efektivity


 

Produkty -  Ako dosiahnúť ideálny marketingový mix

 

  • Úvod do category managementu
  • Správny produkt na správnom mieste 
  • Plánovanie produktového zloženia
  • Overstock a out-of-stock produkty
  • Cenotvorba a typy zliav


 

Zamestanci -  Šťastný a motivovaný tím je základom úspechu

 

  • Ako vybudovať skvelý tím
  • “Milý” znamená profit
  • Motivácia ako základ úspechu
  • Nastavenie odmeňovacieho systému 
  • Plánovanie smien 

 

 

Zákazník - Ako si získať a udržať dobrých zákazníkov

 

  • Výborný zákaznícky servis
  • Ako analyzovať zákaznícke dáta
  • Hlavné pravidlá pre zlepšenie predaja 
  • Cena a hodnota
  • Typy promócii a ich efekt
  • Marketing

 

 

Dáta, dáta, dáta -  Ako chcete niečo manažovať, keď to neviete merať?

 

  • Kľúčové ukazovatele výkonnosti v maloobchode 
  • Základná maloobchodná matematika
  • Hlavné maloobchodné reporty
  • Zber a analýza dát 
  • ABC analýza
  • Nástroje na zber a analýzu dát

Vaša investícia do vzdelávania obsahuje 6 hodinové praktické školenie, občerstvenie a kvalitné materiály.

Školiteľ Daniel Minárik

O svoje skúsenosti sa s Vami podelí: Daniel Minárik

 

Daniel Minárik je spoluzakladateľ a CEO slovenského technologického start-upu retail.bi s.r.o., ktorý ponúka službu na zber, procesovanie a analýzu malobchodných dát ProfitUp. Službu ProfitUp v súčasnosti využívajú na zber a analýzu dát spoločnosti ako Tchibo, adidas EAST, Martinus alebo sieť predajní PreDeti. ProfitUp pomáha sledovať výkonnosť biznisu a zvyšovať tržby, hrubé marže a ostatné ukazovateľe výkonu, prostredníctvom optimalizácie produktového zloženia, cielenia zákazníkov, eliminovania nadzásob, efektívneho plánovania smien a pod. 

 

Daniel má mnohoročné skúsenosti z maloobchodných spoločností ako Nike, adidas GROUP alebo Tesco, počas ktorých sa venoval primárne analýze maloobchodných dát a plánovaniu.

0
Super článok
0
0
0
Nič moc
O lektorovi
Martina Vyskočová Martina Vyskočová
Majiteľka MVAkadémia - manažérska vzdelávacia akadémia. Organizujeme teambuildingy a praktické školenia na mieru v oblastiach IT, marketing, HR, operations a soft skills.
Komentáre

Nie ste prihlásený.

Ak chcete pridať komentár, vpíšte svoje prihlasovacie údaje. Systém Vás automaticky prihlási. Ak nemáte konto na iamcool.sk, urobte si krátku registráciu

Najnovšie články
Najnovšie komentáre
Najčítanejšie články
Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Zatvoriť