- 22.05.2016
- 2
- 5297
- 13
- 1
- iamcool.sk
- Kurzy
- Podnikanie
- Kurz: "SKVELÝ OBCHODNÍK | obchodné zručnosti a psychológia predaja" | Marek Horňanský, phdr. mgr. msc. mba | lektor - psychológ
Kurz: "SKVELÝ OBCHODNÍK | obchodné zručnosti a psychológia predaja"
- Termín a čas po dohode
- .,BRATISLAVA alebo ONLINE forma
- Kurz: "Komunikácia, rétorika a asertivita v praxi života" Individuálny termín | Bratislava
- Kurz: "Prezentačné zručnosti - ako prezentovať s úspechom" Individuálny termín | Bratislava
- Kurz: "Vedenie a riadenie ľudí - leadership a manažérske zručnosti" Individuálny termín | ONLINE forma alebo OSOBNE Bratislava
- Kurz: "Koučing a self koučing v praxi života" Individuálny termín | Bratislava alebo online forma
Schopnosť definovať ciele obchodu, vyhľadávanie potenciálnych klientov, vytvorenie dôvery u klienta, verbálna a neverbálna komunikácia klienta aj predajcu, predajný cyklus, identifikácia potrieb potenciálneho zákazníka, prezentácia a uzatvorenie obchodu. Predajný proces od oslovenia zákazníka, cez jeho získanie až po dlhodobú spoluprácu.
Po skončení kurzu ovládnete:
- predajné zručnosti - schopnosť definovať ciele obchodu, vyhľadávanie potenciálnych klientov, vytvorenie dôvery u klienta, verbálna a neverbálna komunikácia klienta aj predajcu, predajný cyklus, identifikácia potrieb potenciálneho zákazníka, prezentácia a uzatvorenie obchodu
- techniky uzatvárania obchodu - odhadnúť predpoklady na uzavretie obchodu a schopnosť správne načasovať ponuku na zatvorenie obchodu.
- zdolávanie námietok - presvedčivá argumentácia pri jednaní s interným alebo externým zákazníkom, efektívny postup pri prerokovaní námietok komunikačných partnerov.
- získanie klienta - získať či rozvinúť obchodné zručnosti s dôrazom na efektívnosť každého obchodného jednania
- starostlivosť o klienta - nesmieť zabúdať na osobný prístup. Riadime sa heslom „Náš klient, náš pán".
- komunikácia so zákazníkom - základné prvky komunikácie, aktívne počúvanie a rôzne typy rozhovorov
- psychológia predaja - typológia zákazníka – ako poznať a osvojiť si stratégie prípravy a realizácie predaja. Osvojiť si typológiu zákazníkov.
- vedenie obchodných rokovaní - prednáškovo-tréningový program orientovaný na vedomosti a zručnosti obchodníkov a predajcov.
- prezentačné zručnosti - príprava prezentácie a jej štruktúra, prehĺbenie prezentačných zručností, hlavné zásady prejavu a práce so skupinou či jednotl.
- telefonické zručnosti a telemarketing - profesionálna telefonická komunikácia so zákazníkmi, partnermi a dodávateľmi.
- a ... mnoho mnoho iného
OSNOVA KURZU - skvelý obchodník - obchodné zručnosti a psychológia predaja :
• obchodne zručnosti, ako predavať - uvod / predaj a aktuálne trendy / štruktúra a fázy obchodného rozhovoru
• techniky a taktiky rokovania, techniky zmeny správania
• ako identifikovať potreby zákazníka, aktívne počúvanie
• základné typy vyjednávačov a partnerov a ich odhad
• ako odhaliť nepravdy a taktické “úskoky”
• nátlakové taktiky a obrana voči nim, zvládanie námietok, druhy námietok
• tvorba, čítanie a využitie nákupných signálov pre uzavretie obchodu
• cesty k dohode na princípoch uspokojenia oboch strán
Stretnutie a prvý kontakt:
• čo je dôležité pri prvom stretnutí a ako vytvoriť najlepší „prvý dojem“
• zoznamovacie rituály a primárna kalibrácia partnera
• stretnutie: obchodný rozhovor
• techniky zahájenia obchodných rozhovorov a small talk“
• sledovanie štýlu hovorenia a identifikácia typu vyjednávača
• verbálne zrkadlenie, východiskový štýl argumentácie • techniky aktívneho počúvania
Rozhovor s klientom:
• vzbudenie záujmu a tvorba potrieb klienta
• práca s tichom, ústupky, ponuky a pravidlá ich použitia
• techniky vyjednávania a zvládanie námietok
• krízové situácie v rozhovore a nástroje ich riešenia
Sebaobrana vo vyjednávaní:
• ako identifikovať manipuláciu v rozhovore
• upresnenie významov
• asertivita a práca s agresívnym klientom
• psychohygiena vyjednávača + aktivity zamerané na tréning zručností
Prezentačné zručnosti:
• formy a prvky prezentácie a ako urobiť dobrý prvý dojem pri prezentácii
• cieľová skupina - poslucháči a ich štýly spracovávania informácií
• štruktúra prezentácie – úvod, jadro, záver
Základné východiská predajného procesu:
• sila vlastného očakávania a presvedčenia
• neúspech neexistuje / iba spätná väzba / ciele / vizualizovanie cieľov
• Herzberg vs Maslow / motivačné teórie a ich porovnanie
• model 3 kruhov / tím, úloha, jednotlivec
• 3 zložky komunikácie / ako vplývajú na vnímanie?
Ako upútať pozornosť u zákazníka:
• ako vzbudiť záujem? Ako sa správne pýtať?:
• čo vytvára základ úspechu pre uzatvorenie obchodu?
Obchodník - osobný, prvý a následný dojem:
• 3 zložky komunikácie / ako vplývajú na vnímanie?
• reč tela / vytváranie vzťahov / ,,sympatia a E“
• potreby zákazníka a umenie počúvať / formy prvého kontaktu klienta
Záver - Voľná diskusia - Podpora - Networking
Výstupné vedomosti po kurze / školení: Po absolvovaní kurzu sa prakticky naučíte predajný proces – od oslovenia po uzavretie predajného cyklu, ako aj jeho najdôležitejšie fázy: napr. ako používať správny prístup v obchodnej komunikácii so zákazníkmi, ako sa správne pýtať, ako používať ticho, reč tela, ako správne počúvať, vytváranie vzťahov so zákazníkom s cieľom získať ,,áno“ odpoveď na naše požiadavky. Využitím správnych prístupov a metód dosiahnete trvalé úspechy a rast predaja, ..mnoho mnoho iného
Kategória kurzu: manažérske kurzy / kurzy a semináre pre manažérov
Úroveň obtiažnosti kurz: začiatočník / pokročilý
Možnosť absolvovať kurz, forma výuky: denná, individuálna aj skupinová
Tréningové metódy: individuálne a skupinové riešenie situácií, práce a úlohy, individuálne a skupinové riešenie pripravených štandardných situácií, prípadové štúdie, video analýza, prax
Minimálne vstupné vedomosti: nepredpokladajú sa konkrétne vedomosti. Kurz (obsah, témy atď.) je možné prispôsobiť požiadavkám účastníkov
Cieľová skupina a max. počet účastníkov: každý kto chce zlepšiť svoje osobnostné a odborné zručnosti
Odborný garant vzdelávania: PhDr. Marek Horňanský, MBA. /dlhoročný kouč, lektor a odborný školitel osobnostného a kariérneho rozvoja/
Dĺžka, trvanie kurzu: 1 deň
Termín konania: ASAP (kurz organizujeme pravidelne - 1 * týždenne počas celého kalendárneho roka 2015)
- Zaradené v: Podnikanie
- Značky: vzdelávanie predajné zručnosti osobný rozvoj kurz obchod zručnosti
- Kurz: "Komunikácia, rétorika a asertivita v praxi života" Individuálny termín | Bratislava
- Kurz: "Prezentačné zručnosti - ako prezentovať s úspechom" Individuálny termín | Bratislava
- Kurz: "Vedenie a riadenie ľudí - leadership a manažérske zručnosti" Individuálny termín | ONLINE forma alebo OSOBNE Bratislava
- Kurz: "Koučing a self koučing v praxi života" Individuálny termín | Bratislava alebo online forma
- 10.09.2014
Originálne prezentácie s Prezi
- 10.09.2014
LinkedIn pre profesionálov
- 07.09.2015
Nie ste prihlásený.
Ak chcete pridať komentár, vpíšte svoje prihlasovacie údaje. Systém Vás automaticky prihlási. Ak nemáte konto na iamcool.sk, urobte si krátku registráciu
Marek Horňanský, PhDr. Mgr. MSc. MBA | garant vzdelávacieho a poradenského centra