- 18.09.2014
- 0
- 3376
- 3
- 2
- iamcool.sk
- Kurzy
- Marketing
- SEO a vyššia návštevnosť webu | Martina Vyskočová
SEO a vyššia návštevnosť webu
Zadajte svoj email a my vás budeme informovať o nových termínoch hneď, ako ich lektor zverejní.
Naháňate sa za zákazníkmi?
Platíte si reklamu, PR články či letáky?
Čo keby Vás vyhľadávali sami zákazníci?
Čo ak by bolo pre ľudí ľahké nájsť Vás keď na internete hľadajú riešenie ich problému?
Príďte sa dozvedieť viac na praktické školenie: SEO a vyššia návštevnosť webu
Čo sa naučíte:
- ako fungujú vyhľadávače
- registrácie do katalógov
- analýza kľúčových slov - nástroje, konkurencia, relevantnosť, výber
- onpage a offpage optimalizácia
- linkbuilding a linkbaiting
- optimalizácia nadpisov, podnadpisov, obrázkov, menu, domén a subdomén, URL adries, obsahu webstránky a pod.
- nástroje SEO
- white-hat a black-hat SEO alebo ako si môžete nesprávnymi technikami uškodiť
- best practices
- Ako vyhodnotiť aktivity v SEO alebo grafy a čísla pre vášho šéfa
Ako prebieha kurz?
Školenie je veľmi praktické, preto odporúčame doniesť si laptop a priamo na školení si skúšať jednotlivé techniky.
Čo získate absolvovaním?
Vylepšením SEO webstránky získate viac objednávok, konverzií a zákazníkov. Zobrazovanie na popredných priečkach vo vyhľadávačoch vám zlepšuje branding a reputáciu a to dlhodobo.
Pre koho je kurz: marketéri, študenti marketingu, bloggeri, majitelia eshopov či študenti a vlastne všetci, ktorí majú web a chcú, aby ich zákazníci ľahšie našli v záplave konkurencie - pre začiatočníkov.
Vaša investícia do vzdelávania 119 EUR obsahuje 8 hodinové praktické školenie s cvičeniami, občerstvenie, kvalitné materiály.
O skúsenosti sa s vami podelí: Ing. Katarína Molnárová
Katarína Molnárová je absolventkou Ekonomickej univerzity v Bratislave, má 8 ročnú prax v online marketingu. Je majiteľkou marketingovej agentúry ONLINE TORO, pod ktorou zabezpečuje komplexné online marketingové riešenia pre firmy so zameraním na SEO a Linkbuilding.
V roku 2010 bola agentúra mesačníkom Stratégie zaradená do ročenky TOP Direct marketingových agentúr na Slovensku a od roku 2011 patrí medzi TOP agentúry podľa ročenky TOP TREND v reklame a médiách a zároveň je oficiálnym Google partnerom (všetci zamestnanci sú certifikovaní na Google AdWords). V roku 2011 vyhrala súťaž pre ženy podnikateľky a získala titul „E-Žena roka“.
Okrem školení pre MVAkadémia sa aktívne zúčastňuje na rôznych vzdelávacích aktivitách, či už v súkromnej sfére (prednášajúca: seminár Hospodárskych novín Internet od A po Z, Internet je sexy, MMMMX), alebo vo verejnej sfére (ONLINE KLUB, na Ekonomickej Univerzite v Bratislave).
- Zaradené v: Marketing
- Značky: online svet e-shop google marketing reklama internetové prehliadače PPC reklama propagácia online podnikanie
- 19.08.2014
Ovládnite LinkedIn a upútajte pozornosť
- 10.11.2016
Prečo a ako inzerovať cez Google Adwords?
- 10.09.2014
LinkedIn pre profesionálov
- 25.09.2014
Nie ste prihlásený.
Ak chcete pridať komentár, vpíšte svoje prihlasovacie údaje. Systém Vás automaticky prihlási. Ak nemáte konto na iamcool.sk, urobte si krátku registráciu