- iamcool.sk
- Marek Horňanský, phdr. mgr. msc. mba | lektor - psychológ
Marek Horňanský, phdr. mgr. msc. mba | lektor - psychológ

Marek Horňanský je absolventom vysokoškolského štúdia jednoodborovej psychológie Ψ absolvent päťročného psychoterapeutického výcviku (Person Centred Psychotherapy and Counseling). Viac ako 20 rokov individuálnej, rodinnej, skupinovej a komunitnej práce s klientmi, v oblasti psychologického a psychosociálneho poradenstva, terapií, koučingu a mentoringu. V oblasti osobnostného a odborného vzdelávania dospelých dlhoročne realizuje školenia, kurzy, prednášky a workshopy. Spolupodieľa sa na tvorbe podcastov, publikačnej a osvetovej činnosti. Úzko spolupracuje s odborníkmi pomáhajúcich profesií, v súkromnej, štátnej a mimovládnej sfére. Pracovne pôsobil na Slovensku, Českej republike, Rakúsku a Nemecku.
www.Kurzy-Vzdelavanie.sk
Kurz: "Komunikácia, rétorika a asertivita v praxi života"
Komunikácia, asertivita či rétorika je neodlučitelnou súčasťou života každého z nás. Nášho osobného, kariérneho či vzťahového priestoru. Pokiaľ nie je komunikácia efektíva, máme problém ... .
Čítať ďalejKurz: "Prezentačné zručnosti - ako prezentovať s úspechom"
Chcete sa naučiť alebo zdokonaliť ako prezentovať seba, organizáciu či svoje nápady a diela? Chcete zaujať a získať si publikum na svoju stranu? Potom je kurz prezentačných zručností ušitý pre Vás.
Čítať ďalejKurz: "Vedenie a riadenie ľudí - leadership a manažérske zručnosti"
Konečne v očakávanej pozícii vedúceho pracovníka. S tým sú spojené nové výzvy, avšak čo presne znamená správne vedenie? S akými prostriedkami a metódami zvládnete Vašu novú úlohu?
Čítať ďalejKurz: "Koučing a self koučing v praxi života"
Kurz koučingu a self coachingu je určený pre všetkých, ktorí sa o koučing zaujímajú, chcú zistiť, čo naozaj koučing je a čo nie je, čo v skutočnosti obnáša byť koučom a ako koučovať. Pre všetkých.
Čítať ďalejKurz: "SKVELÝ OBCHODNÍK | obchodné zručnosti a psychológia predaja"
Schopnosť definovať ciele obchodu, vyhľadávanie potenciálnych klientov, vytvorenie dôvery u klienta, verbálna a neverbálna komunikácia klienta aj predajcu, predajný cyklus, identifikácia potrieb ..
Čítať ďalej